27 Ağustos 2014 Çarşamba

Emmy 2014 : Saç ve Makyaj


Kısa saçların geri dönüşüne tanık olmaktayız adeta. Lütfen yanlış anlaşılmasın. Saçımı kestirdim diye moda etmeye çalışmıyorum. Zaten öyle !! :)) 

26 Ağustos 2014 Salı

Mtv Ödülleri 2014



Mtv müzik ödüllerine damgasını vuran isim tabiki Beyonce oldu. Ayrıldılar, ayrılacaklar, ayrılabilirler dedikodularına inat eşi ve bebişiyle sahnede fırtına gibi esti. Videolar sürekli hak talebiyle kaldırıldığından buradan paylaşamıyorum. Mtv nin sayfasından seyredebilirsiniz. Gelelim diğer mevzuya, kıyafetlere ne diyorsunuz?

Emmy Ödülleri 2014



Emmy ödül töreninin en güzel üç bayanını ilan ediyorum :) Bir göz atın bakalım sizin favorileriniz kimler olacak?

10 Ağustos 2014 Pazar

9 Ağustos 2014 Cumartesi

Louboutin Rouge


Louboutin kırmızısının nasıl ortaya çıktığını biliyor muydunuz?
Christian Louboutin 1993 yılında Andy Warhol'un "flower" isimli bir çalışmasından esinlenerek tasarladığı bir ayakkabıya uzun uzun bakar ve bir şeyin eksik olduğunu düşünür. Tam o sırada asistanı Sarah yanına oturur ve elinde kırmızı ojeyle tırnaklarını boyamaya başlar. O sırada şimşekler çakar ve tarih yazılmıştır bile.

Yani yanınızdaki kadınların değerini bilin beyler. Bir kadının tarihi etkilediği ne ilk an ne de son andır Louboutin kırmızısının ortaya çıkması.

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Sokak Modası: Minnoş Çantalar


Sokak modası, defilelerden çok takip ettiğimiz olay oldu bunu artık biliyorsunuz. İnanılmaz kombinler, yaratıcı fikirler, güzel kızlar, yakışıklı beyler, hepsi sokaktalar. Bu kez sokaktaki çantalara odaklandık. Klasikleri zaten biliyorsunuz, ev alma Hermes al muhabbeti :)) Bu kez tasarımlarıyla dikkat çeken, şeker mi şeker bir o kadar minnoş çantaları konu aldık. Bir göz atın bakalım siz de beğenecek misiniz? 

Trend Alarmı: Body Chain



Benim dikkatimi TABİKİ Rihanna'nın takmasıyla çeken ama çoğunluğun Serenay Sarıkaya'nın takmasıyla haberi olduğu yeni aksesuarımız Body Chain :) Son haberdeki gibi kısa bluzlerde göbüşler açıkken ve derin göğüs ile sırt dekoltelerinde oldukça başarılı bir aksesuar. Bikiniyle de oldukça tercih ediliyor ama zıt oluyorum o işe... Tak takıştır, bir güneşleneyim dediğinde çıkar babam çıkar, ay bir denize girsem tak babam tak, ay çıkarsam ay taksam öf pöf yani. Denizde takı falan takmayın ! Bu ay sonu bir düğünde ben kullanacağım, merak ederseniz instagramdan takip edebilirsiniz :) Bu arada nereden bulabiliriz diye merak edenler, instagramda 30 tl ye satış yapan bir sürü sayfa dolu. Ben mi? Tabiki kendim yaptım :))

22 Temmuz 2014 Salı

Kısa Bluz Kombini


Artık alışverişe çıktığınızda şöyle beli baseni örten model sayısının azaldığının farkındasınız ! Bu yaz hiç de hafife alınmayacak şekilde iktidarını sürdüren kısa üst modelleri için bir kaç kombin paylaştım. Benim en sevdiğim midi boy etekle giyilen kısa bluzler ki hep o şekilde giyinmeyi tercih ediyorum. Boyfriend kotlarla bu modeli taşıyana da helal olsun o da ayrı yetenek istiyor :) Bu arada dipnot RİCA EDİYORUM göbekli arkadaşlarımız bu modelden uzak dursunlar. Kızlar yanlış anlamayın, kilolusunuz kahrolun falan demiyorum sadece herkesin fiziğine göre giymesi gerektiğini üstüne basa basa altını çize çize söylüyorum...

16 Temmuz 2014 Çarşamba

Tommy Ton Objektifinden Sokak Modası



Sokak modası defileler kadar heyecan verici olmaya başladı. Artık defileler kadar merak uyandırıp, radarımıza girmiş bulunmakta. En güzel kareleri yakalayan Tommy Ton objektifi de tartışmasız en başarılı görseller ...


Paris 2014-2015 Sonbahar/ Kış Couture : Dior


Orkidelerle donatılmış bir salonda gerçekleşen Dior defilesi...

Paris 2014-2015 Sonbahar/Kış Couture: Chanel



Paris 2014-2015 Sonbahar/ Kış Couture : Elie Saab


Couture Haftası Paris'te şahane defilelerle gerçekleşti. Tabiki Elie Saab defilesi paylaşmadan olmazdı. Hadi bir göz atın...